1. Qellimet strategjike dhe objektivat ne fushen e arsimit 2025
Sistemi arsimor shqiptar, përfshirë arsimin parauniversitar dhe atë të lartë bazohet në parimet e gjithëpërfshirjes dhe të të mësuarit gjatë gjithë jetës, ku synimet dhe sfidat kryesore janë:
Sigurimi i arsimit parauniversitar cilësor, gjithëpërfshirës dhe i barabartë që krijon kushte që të gjithë nxënësit, pa dallim, të zhvillojnë njohuri, aftësi, qëndrime dhe vlera në përputhje me kërkesat e një shoqërie demokratike, për t’u përballur në mënyrë konstruktive. me sfidat e jetës, si dhe për të kontribuar në ndërtimin e mirëqenies personale dhe sociale.
Krijimi i një sistemi arsimor efektiv dhe efikas në të gjitha nivelet, i lidhur me mekanizmat funksionalë për garantimin e sigurisë, transparencës dhe llogaridhënies.
Garantimi i arsimit të lartë gjithëpërfshirës të standardeve të regjistruara, integriteti i transparencës dhe promovimi i shkencës ekonomike dhe sociale të vendit.
Përsa i përket arsimit parauniversitar, objektivat kryesore, të përfshira në Strategjinë Kombëtare të Arsimit 2021 – 2026, janë:
– Përfshirja dhe pjesëmarrja në arsimin e detyrueshëm, si dhe rritja e aksesit në arsimin parashkollor dhe arsimin e mesëm të lartë;
– Sigurimi i mirëqenies sociale, emocionale dhe fizike të të gjithë nxënësve për të reduktuar braktisjen e shkollës;
– Krijimi i mundësive për trajnim cilësor të mësuesve dhe përmirësimi i sistemit të karrierës;
– Zbatimi i plotë i kurrikulës së bazuar në kompetenca, nëpërmjet mësimdhënies efektive dhe përdorimit të burimeve cilësore, si dhe zhvillimit të kompetencës dixhitale, nëpërmjet përdorimit të teknologjisë së informacionit.
– Krijimi i infrastrukturës së përshtatshme për përdorimin e TIK-ut në shkolla dhe mirëmbajtjen e tij dhe zhvillimi i kompetencës dixhitale nëpërmjet rritjes së përdorimit të TIK-ut në të gjitha lëndët.
– Garantimi i performancës së sistemit arsimor nëpërmjet ndërtimit të një kuadri vlerësimi gjithëpërfshirës, menaxhimit profesional, sigurimit të cilësisë dhe kapaciteteve për zbatimin e tij;
– Rritja e kapaciteteve inspektuese/monitoruese me fokus rritjen e cilësisë. Trajnimi i inspektorëve
– Përmirësimi i drejtimit dhe menaxhimit të institucioneve arsimore. Trajnimi i drejtuesve të shkollave
– Përmirësimi i vlerësimit të jashtëm dhe të brendshëm në funksion të përmirësimit të shkollës. Trajnimi i inspektorëve dhe drejtuesve të stafit të shkollës lidhur me kornizën e vlerësimit të cilësisë
– Funksionalizimi i plotë i Sistemit të Menaxhimit të Informacionit Parauniversitar (SMIP). Konsolidimi i SMIP për sigurimin e të dhënave të nevojshme për vendimmarrje
1. Strategic goals and objectives in the field of education 2025
The Albanian education system, including pre-university and higher education, is based on the principles of inclusiveness and lifelong learning, where the main goals and challenges are:
o Ensuring quality, inclusive and equal pre-university education that creates conditions for all students, without distinction, to develop knowledge, skills, attitudes and values in accordance with the requirements of a democratic society, to face constructively the challenges of life, as well as to contribute to building personal and social well-being.
o Creating an effective and efficient education system at all levels, linked to functional mechanisms for guaranteeing security, transparency and accountability.
o Guaranteeing inclusive higher education of registered standards, integrity of transparency and promotion of the country’s economic and social science.
Regarding pre-university education, the main objectives, included in the National Education Strategy 2021 – 2026, are:
– Inclusion and participation in compulsory education, as well as increasing access to pre-school and upper secondary education;
– Ensuring the social, emotional and physical well-being of all students to reduce school dropout;
– Creating opportunities for quality teacher training and improving the career system;
– Full implementation of the competency-based curriculum, through effective teaching and the use of quality resources, as well as the development of digital competence, through the use of information technology.
– Creating appropriate infrastructure for the use of ICT in schools and its maintenance and developing digital competence through increasing the use of ICT in all subjects.
– Guaranteeing the performance of the education system through the construction of a comprehensive evaluation framework, professional management, quality assurance and capacities for its implementation;
– Increasing inspection/monitoring capacities with a focus on quality improvement. Training of inspectors
– Improving the direction and management of educational institutions. Training of school leaders
– Improving external and internal evaluation in the function of school improvement. Training of inspectors and school staff leaders regarding the quality assessment framework
– Full functionalization of the Pre-university Information Management System (SMIP). Consolidation of SMIP to provide the necessary data for decision-making
2. Prioritetet ne fushen e ESEP/eTwinning deri ne 2026
Zgjerimi i numrit të mësuesve në komunitetin ESEP, nëpërmjet regjistrimeve të reja dhe aktivizimit të mësuesve joaktivë. Ne synojmë që të paktën numri i mësuesve të rinj të rritet me të paktën 12% dhe numri i mësuesve të fjetur të reduktohet me të paktën 15%. Promovoni Platformën Evropiane të Arsimit të Shkollave / eTwinning në nivel kombëtar për zgjerimin e komunitetit dhe përfshirjen e të gjithë aktorëve kryesorë në fushën e arsimit, duke përfshirë mësuesit dhe drejtorët e shkollave, si dhe politikëbërësit dhe përfaqësuesit e institucioneve publike dhe private me ndikim në arsimimi.Inkurajimi dhe zgjerimi i komunitetit edhe në zonat rurale, duke synuar rritjen e numrit të mësuesve të regjistruar nga zonat rurale me të paktën 8%.
– Të promovojë dhe të angazhojë mësuesit parashkollorë veçanërisht në zonat rurale për të qenë pjesë e Platformës, si një mundësi për mësuesit e këtyre zonave për të zgjeruar bashkëpunimin në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar në projekte të përbashkëta pedagogjike. Kjo do të ndikojë në performancën dhe cilësinë e projekteve si dhe do të përmirësojë mësimin e gjuhëve të huaja dhe do të zgjerojë shkëmbimin e kulturave të ndryshme ndërmjet studentëve.
– Inkurajimi i përfshirjes së IAL-ve në nismën e ITE. Përfshirja e të paktën 2 IAL-ve në këtë nismë. Inkurajimi i diskutimeve për përfshirjen e metodologjive të mësimdhënies me projekte dhe integrimin e teknologjisë në programet që ato ofrojnë, duke synuar në këtë mënyrë angazhimin e studentëve mësues në projekte në partneritet me IAL të tjera. Promovimi dhe angazhimi i ITE në zhvillimin profesional të mësuesve studentë dhe në aktivitetet kërkimore në fushën e arsimit.
– Mbështetje pedagogjike dhe teknike për të gjithë mësuesit që duan të përfshihen në projekte kurrikulare me fokus integrimin e teknologjisë. Zhvillimi i kapaciteteve dhe aftësive dixhitale të mësuesve tanë është një prioritet për NSO, si në arsimin e përgjithshëm ashtu edhe në AAP. Ne synojmë të rrisim numrin e mësuesve të angazhuar në projekte me të paktën 12%. Ne gjithashtu synojmë të zgjerojmë shkollat me etiketën “eTwinning school” në të paktën 15 shkolla të tjera.
– Angazhimi i të gjithë aktorëve në sistemin tonë arsimor për të promovuar përfshirjen e mësuesve në ESEP dhe për të promovuar zhvillimin e tyre profesional përmes politikave nxitëse që inkurajojnë përfshirjen e eTwinning si një metodologji mësimore.
2. Priorities in the field of ESEP/eTwinning until 2026
– Expanding the number of teachers in the ESEP community, through new registrations and the activation of dormient teachers. We aim for at least the number of new teachers to increase by at least 12% and the number of dormant teachers to be reduced by at least 15%. Promote the European School Education Platform / eTwinning at the national level for community expansion and the involvement of all key actors in the field of education, including teachers and school principals, as well as policy makers and representatives of public and private institutions with an impact on education.
– Encouraging and expanding the community also in rural areas, aiming to increase the number of registered teachers from rural areas by at least 8%. – To promote and engage preschool teachers (ECEC) especially in rural areas to be part of the Platform, as an opportunity for teachers in these areas to expand cooperation at national and international level in joint pedagogical projects. This will affect the performance and quality of the projects as well as improve the learning of foreign languages and expand the exchange of different cultures between students.
– Encouraging the involvement of HEIs in the ITE initiative. The inclusion of at least 2 HEIs in this initiative. Encouraging discussions for the inclusion of project-based teaching methodologies and the integration of technology in the programs they offer, aiming in this way to engage student teachers in projects in partnership with other HEIs. Promotion and engagement of ITE in the professional development of student teachers and in research activities in the field of education.
– Pedagogical and technical support for all teachers who want to be involved in curricular projects with a focus on technology integration. The development of digital capacities and skills of our teachers is a priority for NSO, both in general education and VET. We aim to increase the number of teachers engaged in projects by at least 12%. We also aim to expand the schools with the label “eTwinning school” to at least 15 other schools.
– Engagement of all actors in our educational system to promote the involvement of teachers in ESEP and to promote their professional development through incentive policies that encourage the inclusion of eTwinning as a teaching methodology.
3. Aktivitete promovuese te realizuara gjate 2024
Retreat me përfaqësuesit e ZVA-ve.
Në fokus të këtij aktiviteti ishte koordinimi me përfaqesuesit e ZVA-ve për të shpalosur para tyre dimensionin e ri të ESEP/eTwinning dhe mundësitë që ky komunitet ofron për mësuesit tanë.
Shërbimi Kombëtar detajoi agjendën e re të koordinimit me këto struktura për të promovuar këtë komunitet dhe për të zgjeruar përfshirjen e mësuesve dhe shkollave tona.
U theksua që roli i tyre duhet të ishte përqëndruar në tre drejtime:
– Në koordinimin e veprimeve me përfaqësuesit e Shërbimit Kombëtar për të realizuar aktivitete në kuadër të këtij komuniteti
– Në përcaktimin e mentorëve në nivel ZVA-je të cilët do të nxisnin shkollat për t’u përfshirë në këtë komunitet
– Në mbështetjen e shkollave për të krijuar këndin eTwinning dhe për të angazhuar nxitjen e aktiviteteve me rastin e 10 vjetorit në nivel kombëtar të këtij komuniteti në ditën ndërkombëtare eTwinning
3. Promotional activities carried out during 2024
Retreat with representatives of the ZVAs.
The focus of this activity was the coordination with the representatives of the ZVAs to reveal to them the new dimension of ESEP/eTwinning and the opportunities that this community offers for our teachers.
NSO detailed the new coordination agenda with these structures to promote this community and to expand the involvement of our teachers and schools.
It was emphasized that their role should be focused on three directions:
– In coordinating actions with the representatives of the NSO to carry out activities within this community
– In defining mentors at the ZVA level who would encourage schools to get involved in this community
– In supporting schools to create the eTwinning corner and to engage in promoting activities on the occasion of the 10th anniversary of this community at the national level on the international eTwinning day
Seminare Promovues me Koordinatorët e cilësisë në Kukës, Shkodër, Tiranë e Durrës
Në vijimësinë e realizimit të Planit të aktiviteteve për periudhën 2024-2026, Shërbimi Kombëtar realizoi Seminarin Promovues me Koordinatorët e cilësisë në Shkodër, Tiranë e Durrës.
Qëllimi i këtyre aktiviteteve ishte promovimi i komunitetit eTwinning nëpërmjet koordinatorëve të cilësisë. Koordinatorët e cilësisë janë struktura të reja pranë shkollave, të cilat do të kontribuojnë në përmirësimin e cilësisë ndërmjet shkollave. Ata do të udhëheqin zhvillimin profesional të mësuesve në shkollat e tyre dhe do të veprojnë sipas udhëzimeve që ASCAP ka përcaktuar.
Në kuadrin e veprimit të këtyre strukturave të reja, Shërbimi Kombëtar organizoi promovimin e komunitetit eTwinning, për përfshirjen e sa më shumë mësuesve, të cilët jo vetëm vetzhvillohen nëpërmjet pjesëmarrjes në trajnime, workshop-e, konferenca dhe webinar-e, por edhe angazhojnë nxënësit në Projekte curriculare. Përfshirja e nxënësve në këto projekte zhvillon tek ata ndjenjën e bashkëpunimit, kreativitetit, përvetësimit më të mirë të curriculës së zbatuar etj.
Në këto seminare, Shërbimi Kombëtar e vuri theksin në vizionin e ri të platformës me përfshirjen e European School Education Platform, dimensionin që ajo ka aktualisht. Pjesëmarrësit u asistuan për të krijuar llogaritë e tyre në këtë platformë. Gjithashtu në këtë seminar u demostruan funksionalitetet e platformës duke u përqëndruar më shumë në hapësirat, Connect dhe eTwinning, të cilat i lejojnë mësuesit të bashkëpunojnë dhe të përfshihen në projekte aktive.
Promotional Seminars with Quality Coordinators in Kukës, Shkodër, Tirana and Durrës
In continuation of the implementation of the Activity Plan for the period 2024-2026, the NSO organized the Promotional Seminar with Quality Coordinators in Kukës, Shkodër, Tirana and Durrës.
The purpose of these activities was to promote the eTwinning community through quality coordinators. Quality coordinators are new structures near schools, which will contribute to improving quality between schools. They will lead the professional development of teachers in their schools and will act according to the guidelines that ASCAP has set.
Within the framework of the action of these new structures, the NSO organized the promotion of the eTwinning community, for the inclusion of as many teachers as possible, who not only develop themselves through participation in trainings, workshops, conferences and webinars, but also engage students in curricular Projects. The involvement of students in these projects develops in them a sense of cooperation, creativity, better acquisition of the implemented curriculum, etc.
In these seminars, the NSO emphasized the new vision of the platform with the inclusion of the European School Education Platform, the dimension it currently has. Participants were assisted in creating their accounts on this platform. Also in this seminar, the functionalities of the platform were demonstrated, focusing more on the Connect and eTwinning spaces, which allow teachers to collaborate and engage in active projects.
Forum online në nivel kombëtar
Ky forum online u organizua në Mars, me pjesëmarrjen e mësuesve të niveleve të ndryshme, të cilët diskutuan rreth ekperiencave dhe nxitjes së të mësuarit mbi bazën e projekteve si një metodologji nxitëse për nxënësit.
Forumi online me temë ” Project based learning as a creative methodology for teachers and students” u organizua në platformën Zoom.
U ftuan mësues të komunitetit ESEP/eTwinning, të cilët kishin eksperiencën e mësimdhënies të bazuar në projekte, të cilët ndanë eksperiencat e tyre me mësues të rinj.
NSO drejtoi këtë forum online, i cili nxiti bashkëpunimin dhe u dha mundësi mësuesve të rinj të përvetësonin dhe të ndanin ide me mësuesit me përvojë në këtë drejtim.
Online forum at national level
This online forum was organized in March, with the participation of teachers of different levels, who discussed the experiences and promotion of project-based learning as a stimulating methodology for students.
The online forum with the topic “Project based learning as a creative methodology for teachers and students” was organized on the Zoom platform.
Teachers from the ESEP/eTwinning community, who had experience in project-based teaching, were invited to share their experiences with new teachers.
NSO led this online forum, which encouraged collaboration and gave new teachers the opportunity to learn and share ideas with experienced teachers in this direction.
Kuvendi I Gjuhes Shqipe
Shërbimi Kombëtar eTwinning mori pjesë në Kuvendin Kombëtar të Gjuhës Shqipe. Ky Kuvend mblodhi së bashku në Kuvendin Rinor me tematikë: “E ardhmja e gjuhës shqipe në epokën e teknologjisë”, te rinj, nxënës të shkollave të arsimit të mesëm të ulët dhe të lartë, për të diskutuar rreth sfidave që ofron teknologjia dhe përpjekjet për të ruajtuar gjuhën shqipe nga pikëpamja leksikore dhe morfologjike.
Shërbimi Kombëtar u përfshi në këtë kuvend rinor me rubrikën “Flasim shqip në eTwinning”, ku skuadra e shkollës fituese të sistemit të arsimit të mesëm të ulët, “Betim Muco”, u paraqit si skuadër fituese e European Quality label me projektin e gjuhës shqipe.
Shërbimi Kombëtar përzgjodhi pjesëmarrjen në këtë aktivitet si një mundësi promovimi ndërmjet të rinjve për t’u angazhuar më tepër në projektet eTwinning. Pjesëmarrja në këtë aktivitet i dha mundësi njohjeje dhe promovimi në një dimension të shtuar platformës European School Education, pasi në këtë Kuvend Rinor morën pjesë 150 të rinj e nxënës. Në këtë Kuvend Rinor mori pjesë edhe Ministrja e Rinisë Znj. Bora Muzhaqi.
Nxënësja nga shkolla “Betim Muco”, ndau me pjesëmarrësit impresionet dhe eksperiencën e grupit në projektet eTwinning.
Në këtë aktivitet u shpërndanë fletëpalosje dhe vet nxënësit ishin të veshur me bluzat e loguara të etwinning. Shërbimi Kombëtar u rendit krahas donatorëve të tjerë UNICEF, World Vision, Save the children, për të promovuar ecurinë e këtij programi në vendin tonë.
Albanian Language Assembly
NSO participated in the National Assembly of the Albanian Language. This Assembly brought together in the Youth Assembly with the theme: “The future of the Albanian language in the era of technology”, young people, students of lower and higher secondary education schools, to discuss the challenges offered by technology and the efforts to preserve the Albanian language from a lexical and morphological point of view.
NSO was included in this Youth Assembly with the section “Speaking Albanian in eTwinning”, where the winning school team of the lower secondary education system, “Betim Muco”, was presented as the winning team of the European Quality label with the Albanian language project.
NSO chose participation in this activity as an opportunity to promote among young people to be more involved in eTwinning projects. Participation in this activity provided an opportunity to recognize and promote the European School Education platform in an added dimension, as 150 young people and students participated in this Youth Assembly. The Minister of Youth, Ms. Bora Muzhaqi, also participated in this Youth Assembly.
The student from the “Betim Muco” school shared with the participants the impressions and experience of the group in eTwinning projects.
At this activity, leaflets were distributed and the students themselves were dressed in t-shirts with the eTwinning logo. The National Service was ranked alongside other donors UNICEF, World Vision, Save the children, to promote the progress of this program in our country.
4. Aktivitete te zhvillimit professional per vitin 2024
Online seminars dedicated to STEAM teachers, foreign language teachers and primary education teachers
The seminars were organized on April 9, 16 and 23 by NSO. The aim was to raise awareness about the theme of the year, wellbeing, for eTwinning projects.
Each seminar had a specific agenda focused on the main issues such as the promotion of ESEP and the promotion of well being in schools.
The seminars were followed with great interest by the teachers, although the duration was considerable. The ambassadors are supported by NSO in organizing these seminars. Slido.com was used as a way of assessing teachers’ opinions about the principles of ESEP/eTwinning. Participants are provided with participation certificates.
Seminar topics:
– What is the European School Education Platform and how can we become part of this platform
-Projects in ESEP. How can we find partners? How can we work with projects on the platform?
-Quality labels for teachers and schools
– Wellbeing in school, the theme of the year for eTwinning projects
4. Aktivitete te zhvillimit profesional per vitin 2024
Seminare online kushtuar mësuesve të STEAM, mësuesve të gjuhëve të huaja dhe mësuesve të arsimit fillor
Seminaret u organizuan në datat 9, 16 dhe 23 Prill nga NSO. Qëllimi ishte rritja e ndërgjegjësimit për temën e vitit, wellbeing, për projektet eTwinning.
Seminaret kishin një axhendë specifike të fokusuar në çështjet kryesore si promovimi i ESEP dhe promovimi i mirëqenies në shkolla.
Seminaret u ndoqën me shumë interes nga mësuesit, megjithëse kohëzgjatja ishte e konsiderueshme. Ambasadorët u mbështeten nga NSO në organizimin e këtyre seminareve. Slido.com u përdor si një mënyrë për të vlerësuar opinionet e mësuesve rreth parimeve të ESEP/eTwinning. Pjesëmarrësit u pajisen me certifikata pjesëmarrjeje.
Tematika e seminareve:
– C’përfaqëson European School Education Platform dhe si mund të bëhemi pjesë e kësaj platforme
-Projektet në ESEP. Si mund të gjejmë partnerë? Si mund të punojmë me projektet në platformë?
-Etiketat e cilësisë për mësues e shkolla
– Wellbeing in school, tema e vitit pë projektet eTwinning
Workshop trajnimi me fokus përmirësimin e cilësisë së projekteve
Trajnimi dyditor ne formatin hybrid u realizua në ambjentet e Hotel Turizmi Lezhë në 9 dhe 10 Maj 2024.
Qëllimi i këtij trajnimi fokusohej në dy drejtime:
Së pari në zhvillimin e kapaciteteve të pjesëmarrësve për përdorimin e platformës ESEP/eTwinning si një mjedis ku mësuesit e nxënësit binjakëzohen në projekte curriculare të përbashkëta ndërmjet partnerëve, në nivel kombëtar ose ndërkombëtar.
Së dyti zhvillimi i kompetencave për përdorimin e mjeteve TIK që mundësojnë krijimin e produkteve si pjesë e rezultateve të këtyre projekteve curriculare me focus përirësimin e cilësisë së kètyre projekteve.
NSO në koordinim me ambasadorët e rrjetit eTwinning finalizuan Axhendën e këtij trajnimi me focus krijimin e produkteve. NSO gjykoi që krijimi i produkteve nxit imagjinatën e nxënësve, për të krijuar logo, postera, ebook etj. Krijimi i produkteve përmirëson ndjeshëm cilësinë e një projekti curricular. Jo pa qëllim ky trajnim iu dedikua këtyre krijimeve dhe përdorimit të produkteve nga nxënësit e mësuesit.
Trajnimi u ndoq me interes nga pjëmarrësit të cilët performuan në përdorimin e mjeteve TIK të programit CANVA, për krijimin e posterave online, ebook, logove, booklet-eve etj
Training workshop with a focus on improving the quality of projects
The two-day training in a hybrid format was held at the premises of the Lezhë Tourism Hotel on May 9 and 10, 2024.
The purpose of this training focused on two directions:
Firstly, on developing the capacities of participants to use the ESEP/eTwinning platform as an environment where teachers and students are twinned in joint curricular projects between partners, at a national or international level.
Secondly, developing competencies for the use of ICT tools that enable the creation of products as part of the results of these curricular projects with a focus on improving the quality of these projects.
NSO in coordination with the ambassadors of the eTwinning network finalized the Agenda of this training with a focus on the creation of products. NSO judged that the creation of products stimulates the imagination of students, to create logos, posters, ebooks, etc. The creation of products significantly improves the quality of a curricular project. Not without purpose, this training was dedicated to these creations and the use of products by the teacher’s students.
The training was attended with interest by the participants who performed in the use of ICT tools of the CANVA program, for the creation of online posters, ebooks, logos, booklets, etc.
Së bashku për një edukim cilësor me ESEP/eTwinning
Seminar treditor online me NSO e Kosovës. Seminari i dha mundësi mësuesve nga Shqiperia dhe Kosova, të njihen me platformën ESEP/Etwinning, oportunitetet që mësuesit kanë në përdorimin e kësaj platforme, si të perdorin mjete TIK për implementimin e projekteve inovative, si të bashkepunojë ndërmjet tyre.
Qëllimi i këtij projekti ishte të bashkonte mësuesit shqiptarë dhe ata të Kosovës të përdornin ESEP/eTwinning si një platforme bashkëpunimi me fokus krijimin e projekteve të përbashkëta.
Ky seminar u dha mundësi mësuesve të rinj shqiptarë dhe atyre të Kosovës të rregjistrohen në platformën ESEP/eTwinning, të ndanin ndërmjet tyre project kit-e të grupmoshave të ndryshme duke u dhënë në këtë mënyrë mundësi mësuesve të perfitonin nga eksperiencat positive. Ata patën mundësi të ndaheshin në grupe dhe të krijonin idetë e përbashkëta për projekte që lidheshin me temën e vitit. Mësuesit përdorën Twinspace dhe mjetet TIK në dobi të projekteve të tyre.
Seminari u organizua në Tetor në platformën Zoom. NSO koordinoi veprimet për përzgjedhjen e mësuesve së bashku me NSO e Kosovës.
Together for a quality education with ESEP/eTwinning
Three-day online seminar with the NSO of Kosovo. The seminar gave teachers from Albania and Kosovo the opportunity to get acquainted with the ESEP/Etwinning platform, the opportunities that teachers have in using this platform, how to use ICT tools to implement innovative projects, how to collaborate with each other.
The aim of this project was to bring together Albanian and Kosovo teachers to use ESEP/eTwinning as a collaboration platform with a focus on creating joint projects.
This seminar gave young Albanian and Kosovo teachers the opportunity to register on the ESEP/eTwinning platform, to share project kits of different age groups among themselves, thus giving teachers the opportunity to benefit from positive experiences. They had the opportunity to divide into groups and create joint ideas for projects related to the theme of the year. Teachers used Twinspace and ICT tools for the benefit of their projects.
The seminar was organized in October on the Zoom platform. NSO coordinated the actions for the selection of teachers together with NSO of Kosovo.
Seminari eTwinning në Shqipëri “ESEP/eTwinning as an opportunity for ECEC teachers from Mediterranean Countries”
Seminari eTwinning në Shqipëri “ESEP/eTwinning as an opportunity for ECEC teachers from Mediterranean Countries”, u organizua në Vlorë më 27-29 Maj 2024. Në këtë seminar u përfshinë mësues e drejtues të arsimit fillor me pak ose aspak përvojë, në mënyrë që të zhvillonin kapacitetin e tyre për të përdorur ESEP/eTwinning si një platformë bashkëpunuese. Ky seminar u organizua në ambjentet e International Hotel në Vlorë. Në këtë seminar morën pjesë mësues nga vende të ndryshme, pjesë e eTwinning, si Greqia, Kroacia, Bosnje Hercegovina, Qipro dhe Kosova.
Qëllimi i këtij seminari ishte të zhvillonte kapacitetet e mësuesve të arsimit fillor për përdorimin e platformës së re ESEP(European School Education Platform).
Seminari u zhvillua në tre ditë. Në ditën e pare NSO kishte organizuar dy aktivitete në rubrikën “To know each other”, per t’i dhënë mundësi çdo mësuesi të njihte dhe të bashkëpunonte në grup.
Në ditën e dytë, mësues nga Shqipëria treguan eksperiencat e tyre ne Projekte të përbashkëta me partnerë në nivel ndërkombëtar. Më pas mësuesit ndoqën workshop-et e planifikuar.
Pjesëmarrësit shijuan eventin kulturor të organizuar në Manastirin e Zvërnecit nga Sherbimi Kombetar.
The eTwinning seminar in Albania “ESEP/eTwinning as an opportunity for ECEC teachers from Mediterranean Countries”
The eTwinning seminar in Albania “ESEP/eTwinning as an opportunity for ECEC teachers from Mediterranean Countries”, was organized in Vlora on 27-29 May 2024. This seminar included primary education teachers and leaders with little or no experience, in order to develop their capacity to use ESEP/eTwinning as a collaborative platform. This seminar was organized at the International Hotel in Vlora. Teachers from different countries, part of eTwinning, such as Greece, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Cyprus and Kosovo, participated in this seminar.
The aim of this seminar was to develop the capacities of primary education teachers to use the new ESEP (European School Education Platform) platform.
The seminar took place over three days. On the first day, NSO had organized two activities under the heading “To know each other”, to give each teacher the opportunity to get to know and collaborate in a group.
On the second day, teachers from Albania shared their experiences in joint projects with partners at the international level. Then the teachers attended the planned workshops.
The participants enjoyed the cultural event organized at the Zvërnec Monastery by the NSO.
5. Mesuesit tane ne aktivitete nderkombetare
Vetëm gjatë vitit 2024, Shërbimi Kombëtar mbështeti mësuesit për pjesëmarrjen e tyre në aktivitete ndërkombëtare. Dy mësues morën pjesë në eTwinning seminar “eTwinning and Erasmus+ projects”, që u organizua në Salzbourg në Prill. Po ashtu dy mësues morën pjesë në Multilateral eTwinning seminar që u organizua në Poloni në Korrik dhe tre mësues të tjerë morën pjesë në Multilateral seminar që u organizua në Republikën Ceke. Mësuesit tanë patën mundësinë e bashkëpunimit në projekte me partnerë të atyre vendeve dhe demostruan angazhimin e tyre aktiv në këto projekte. Njëkohësisht pjesëmarrje aktive e mësuesve tanë ishte edhe në Multilateral Online Seminar for eTwinning schools “Teaching citizenship and life skills through eTwinning” në Nëntor të organizuar nga NSO polake, ku morën pjesë katër mësues të shkollave me etiketa cilësie si shkolla eTwinning.
5. Our teachers in international activities
Only during 2024, the National Service supported teachers in their participation in international activities. Two teachers participated in the eTwinning seminar “eTwinning and Erasmus+ projects”, which was organized in Salzburg in April. Also, two teachers participated in the Multilateral eTwinning seminar that was organized in Poland in July and three other teachers participated in the Multilateral seminar that was organized in the Czech Republic. Our teachers had the opportunity to cooperate in projects with partners from those countries and demonstrated their active engagement in these projects. At the same time, our teachers actively participated in the Multilateral Online Seminar for eTwinning schools “Teaching citizenship and life skills through eTwinning” in November organized by the Polish NSO, where four teachers from schools with quality labels as eTwinning schools participated.
6. Etiketat e cilësisë në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar
Mësuesit tanë kanë përmirësuar ndjeshëm cilësinë e projekteve dhe kanë rritur bashkëpunimin me partnerë ndërkombëtarë. Vetëm gjatë vitit 2024 aplikuan për etiketë cilësie 124 projekte, nga të cilat 90 u vlerësuan me etiketa cilësie në nivel kombëtar dhe 62 prej tyre fituan Etiketën e Cilësisë Europiane.
NSO hartoi dhe publikoi në rrjetin social Facebook, manualin “Cilësia në projektet eTwinning”.
Ky manual i shërben të gjithë mësuesve që janë pjesë e komunitetit eTwinning, të angazhuar me projekte cilësore. Manuali shërben si një udhëzues për përmirësimin e cilësisë së projekteve dhe orienton mësuesit drejt përfshirjes aktive në këto projekte.
Manuali lehtëson dhe mbështet mësuesit, por edhe ambasadorët dhe koordinatorët e këtij komuniteti për të vlerësuar me objektivitet projektet, duke u fokusuar në kritere objektive, që nxisin konkurrueshmërinë.
Nëpërmjet këtij manuali orientimi i mësuesve do të jetë i plotë dhe i saktë, për ti orientuar drejt projekteve curriculare cilësore.
Manuali cilëson ç’përfaqëson një projekt eTwinning, si mund të specifikohen objektivat dhe si mund të bashkëpunohet me partnerë aktivë. Manuali specifikon kriteret e vlerësimit që lidhen me bashkëpunimin dhe komunikimin, integrimin curricular, inovacionin, përdorimin e tool-seve dhe shpërndarjen. Manuali gjithashtu specifikon vlerësimet minimale për të përfituar etiketat e cilësisë në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar si dhe mënyrën si Shërbimi Kombëtar vlerëson me çmime projektet e realizuar.
6. Quality labels at national and international level
Our teachers have significantly improved the quality of projects and increased cooperation with international partners. During 2024 alone, 124 projects applied for a quality label, of which 90 were assessed with quality labels at the national level and 62 of them won the European Quality Label.
NSO drafted and published on the social network Facebook, the manual “Quality in eTwinning projects”.
This manual serves all teachers who are part of the eTwinning community, engaged in quality projects. The manual serves as a guide for improving the quality of projects and orients teachers towards active involvement in these projects.
The manual facilitates and supports teachers, but also ambassadors and coordinators of this community to objectively evaluate projects, focusing on objective criteria that promote competitiveness.
Through this manual, the orientation of teachers will be complete and accurate, to orient them towards quality curricular projects.
The manual defines what an eTwinning project is, how objectives can be specified and how to collaborate with active partners. The manual specifies the evaluation criteria related to collaboration and communication, curricular integration, innovation, use of tools and dissemination. The manual also specifies the minimum scores to obtain quality labels at national and international level and how the National Service evaluates the projects with awards.
https://www.facebook.com/etwinningalbania
7. Ceremonia e ndarjes se cmimeve
Ky aktivitet u organizua nga Shërbimi Kombëtar në datën 11 Dhjetor me pjesëmarrjen e mësuesve të angazhuar në projekte cilësore për vitin 2024. Ceremonia u organizua ne ambjentet e Hotel Tirana International.
Në ceremoni mori pjese Ministrja e Arsimit, znj. Manastirliu, drejtues të shkollave si dhe drejtues të ZVAP-eve dhe AKAP. Në ceremoni mori pjesë gjithashtu përfaqësuesja e Zyrës së Erasmus+ në vendin tonë, znj. Ada Ramaj. Aktiviteti u përshëndet gjithashtu edhe nga përfaqësuesit e EC, të cilët nëpërmjet një video mesazhi demostruan ecurinë pozitive të programit eTwinning.
Shërbimi Kombëtar eTwinning Albania demostroi nëpërmjet një videoje të gjithë aktivitetin gjatë vitit 2024. Po ashtu Video e prezantimit të konkurrentëve u ndoq me interes nga pjesëmarrësit.
Shërbimi Kombëtar ndau në këtë ceremoni 4 cmime inkurajuese për çdo nivel arsimor, duke filluar nga niveli i arsimit fillor, arsimit të mesëm të ulët dhe arsimit të mesëm të lartë. Po ashtu për çdo nivel, Shërbimi Kombëtar kurorëzoi me çmime te treta tre mësues dhe me çmime të vendeve të dyta dy mësues për çdo nivel. Njëkohësisht u kurorëzuan me çmin të parë një mësues i arsimit të mesëm të lartë dhe nga dy mësues të arsimit të mesëm të ulët dhe arsimit fillor.
Për fituesit Shërbimi Kombëtar shpërndau trofetë e konceptuara, çertifikatat dhe dhurata, të cilat u shpërndanë nga përfaqesuesi i Zyrës Erasmus+ dhe Drejtoresha e AKAP, znj. Rezarta Alla.
Ministrja e Arsimit asistoi në shpërndarjen e çmimeve të shkollave eTwinning. Këtë vit edhe 4 shkolla të reja iu bashkuan shkollave që janë vlerësuar me këtë çmim.
Në këtë ceremoni morën pjesë edhe nxënës që kanë qënë pjesë e këtyre projekteve. Për nxënësit Shërbimi Kombëtar bëri vlerësimin me çertifikata mirënjohjeje dhe shpërndau bluza të loguara.
Awards ceremony
This activity was organized by the National Service on December 11 with the participation of teachers engaged in quality projects for the year 2024. The ceremony was organized in the premises of the Tirana International Hotel.
The ceremony was attended by the Minister of Education, Ms. Manastirliu, school principals, as well as heads of ZVAPs and AKAPs. The representative of the Erasmus+ Office in our country, Ms. Ada Ramaj, also participated in the ceremony. The activity was also greeted by EC representatives, who through a video message demonstrated the positive progress of the eTwinning program.
NSO eTwinning Albania demonstrated through a video the entire activity during the year 2024. Also, the video of the presentation of the competitors was followed with interest by the participants.
NSO awarded 4 encouraging prizes at this ceremony for each educational level, starting from the level of primary education, lower secondary education and upper secondary education. Also for each level, NSO awarded three teachers with third prizes and two teachers with second place prizes for each level. At the same time, one teacher from upper secondary education and two teachers from lower secondary education and primary education were awarded with the first prize.
NSO distributed the conceived trophies, certificates and gifts to the winners, which were distributed by the representative of the Erasmus+ Office and the Director of AKAP, Ms. Rezarta Alla.
The Minister of Education assisted in the distribution of the eTwinning school prizes. This year, 4 new schools joined the schools that have been awarded this prize.
Students who have been part of these projects also participated in this ceremony. For the students, NSO evaluated them with certificates of appreciation and distributed branded T-shirts.
7. Perjetime te mesuesve, pjesemarres ne projekte nderkombetare 2024
Unë quhem Irena Biba, mësuese në profesion prej 30 vitesh,mbaj titullin Mësues Mjeshtër me vlerësimin Shkëlqyeshëm.Kam dhënë lëndën e gjuhës shqipe dhe letërsisë në disa shkolla 9-vjeçare dhe të mesme, kam qenë drejtuese shkolle për një periudhë të shkurtër 3-vjeçare dhe së fundmi jam Koordinatore e Sigurimit të Cilësisë në shkollën 9-vjeçare “Betim Muço” në Tiranë, ku dhe punoj prej 8 vitesh tashmë.
Jam pjesë e etwinning që prej vitit 2020,e përfshirë në 47 projekte tashmë. Gjatë vitit 2024 unë fitova titullin Mentore në etwinning dhe kam qenë pjesë e disa projekteve ambicioze, njëri prej të cilëve ishte projekt i themeluar nga unë vetë. Dy projekte morën çmim kombëtar dhe evropinan: LET’S MEET IN EUROPE dhe FOOD SUSTAINABILITY
Do të veçoja projektin Food Sustainability, fitues i çmimit të parë në Konferencën e Ndarjes së Çmimeve ESEP etwinning 2024 Shqipëri. Ka qenë një experience, ku unë si themeluese projekti bashkë me Anna Magkiosi nga Greqia, të dyja ambasadore në Global School Alliance , vendosëm t’i përkushtoheshim një problemi real në komunitetet tona qe është ushqimi jo i shëndetshëm, ushqimi i gatshëm dhe ngrënia pa kriter, nderkohe qe ka njerëz që vuajnë nga uria ose ndërkohë që ne hedhim në mbeturina ushqim pa fund. Synimi ishte dhënia e zgjidhjeve reale në komunitet si: mbjellja e zarzavateve në kopshtin e shkollës, menaxhimi i tepricave ushqimore duke bërë njëkohësisht bamirësi në shtresa në nevojë, edukimi i të rinjve si agjentë ndryshimi në komunitet por edhe bashkëpunimi me FoodBank Albania apo prindër në profesion.
Që në fazën e parë të projektit, Qeveria e Nxënësve zhvilloi një mbledhje të përbashkët me mësuesit kujdestarë ku u prezantua me seriozitet plani i punës së projektit. Njëkohesisht në platformën etwinning me 27 partnerë nga vende si Italia, Franca, Greqia, Turqia, Jordania, Tunizia mori jetë ky projekt ambicioz. Aktivitete të larmishme dhe puna intensive e bënë këtë projekt unik, duke fituar Etiketë Cilësie Kombëtare, Etiketë Cilësie Evropiane, Çmimin e Parë në ESEP etwining 2024 Shqipëri. Ky i fundit na dha motivim të jashtëzakonshëm për të punuar më fort me etwinning duke e ndier veten fitues në shumë aspekte. Shpresojmë të marrim çmim evropian në Etwinning Prizes, për t’u ndier edhe më tepër krenarë që jemi pjesë e një komuniteti inovativ dhe bashkëpunues krahas shkollave më të mira në Evropë.
My name is Irena Biba, a teacher by profession for 30 years, I hold the title of Master Teacher with the Excellent rating. I have taught the subject of Albanian language and literature in several 9-year and high schools, I have been a school principal for a short period of 3 years and most recently I am the Quality Assurance Coordinator at the 9-year school “Betim Muço” in Tirana, where I have been working for 8 years now.
I have been part of eTwinning since 2020, involved in 47 projects already. During 2024 I won the title of Mentor in eTwinning and I have been part of several ambitious projects, one of which was a project founded by me. Two projects received national and European awards; LET’S MEET IN EUROPE and FOOD SUSTAINABILITY
I would like to highlight the Food Sustainability project, winner of the first prize at the ESEP eTwinning 2024 Albania Awards Conference. It was an experience where I, as the founder of the project, together with Anna Magkiosi from Greece, both ambassadors at the Global School Alliance, decided to dedicate ourselves to a real problem in our communities, which is unhealthy food, ready-made food and uncritical eating, while there are people who suffer from hunger or while we throw away endless food. The goal was to provide real solutions in the community such as: planting vegetables in the school garden, managing food surpluses while doing charity work for the needy, educating young people as agents of change in the community, but also collaborating with FoodBank Albania or parents in the profession.
From the first phase of the project, the Student Government held a joint meeting with the tutors where the project work plan was seriously presented. At the same time, this ambitious project came to life on the etwinning platform with 27 partners from countries such as Italy, France, Greece, Turkey, Jordan, Tunisia. Diverse activities and intensive work made this project unique, winning the National Quality Label, the European Quality Label, the First Prize in ESEP etwinning 2024 Albania. The latter gave us extraordinary motivation to work harder with etwinning, feeling ourselves winners in many aspects. We hope to receive a European award at the Etwinning Prizes, to feel even more proud that we are part of an innovative and collaborative community alongside the best schools in Europe.
Unë quhem Klodiana Kujtila.
Jam diplomuar në Universitetin “Aleksandër Xhuvani”, në degën Gjuhë Shqipe-Letërsi, në vitin 2005. Me një përvojë pune prej 18 vitesh në arsim, jam mësuese e gjuhës shqipe në shkollën “Isuf Gjura” Kuturman, një shkollë e cila ndodhet rreth 12 km larg qytetit të Librazhdit. Në vitin 2020, gjatë periudhës së pandemisë, iu bashkova komunitetit eTwinning. Pas bashkimit në këtë komunitet fantastik, ku gjeta mbështetjen e NSO dhe ambasadoreve të mrekullueshme, fillova t’u bashkohesha shumë projekteve ndërkombëtare dhe kombëtare. Pjesëmarrja ime në mbi 20 projekte ka sjellë një zhvillim të ndjeshëm të aftësive të nxënësve të mi. Gjatë vitit 2024 kam qenë e angazhuar në 4 projekte ndërkombëtare me shkolla dhe mësues nga vende të ndryshme, si: Turqia, Azerbaxhani, Maqedonia e Veriut, Italia, Rumania, Ukrahina, Sllovakia dhe Greqia. Angazhimi dhe cilësia në këto projekte, në të cilat kam qenë pjesë e tyre, solli si rezultat vlerësimin me tri etiketa të cilësisë kombëtare dhe një etiketë të cilësisë ndërkombëtare.
Projektet që u vlerësuan me etiketa cilësie gjatë vitit 2024 ishin:
1. “Be sustainable for a better world”
2. “A waste-free world for a sustainable future”
3. “I Code My Values into My Behaviors”
Emocioni me I madh për mua ishte vlerësimi me çmimin e parë me projektin “I Code My Values into My Behaviors” ne te cilin isha dhe bashkëthemeluese. Ky projekt kishte si qëllim ndërgjegjësimin për edukimin e vlerave duke përdorur aktivitete kodimi për të siguruar vijimesine e vlerave tona shoqërore. Në këtë projekt morën pjesë 17 mësues nga vende të ndryshme, si: Turqia, Sllovakia, Ukrahina, Azerbaxhani dhe Shqipëria. Ky projekt zgjati tre muaj.
Nxënësit bashkëpunuan duke ndarë ide, krijuar materiale dhe duke shkëmbyer përvoja me bashkëmoshatarë nga shkolla të tjera. Ata punuan në grup, përdorën teknologjinë për të realizuar produkte kreative dhe mësuan nga kultura të ndryshme.
Fitimi i çmimit të parë në eTwinning 2024, për mua si mësuese kanë qenë një nxitje e madhe, duke rritur krenarinë profesionale si dhe duke më bërë më të motivuar për të vazhduar angazhimin tim në të ardhmen në këtë komunitet përkrah kolegëve tanë evropianë. Unë besoj fuqimisht se arsimi është çelësi për ndërtimin e një shoqërie më të mirë, dhe misioni im si mësuese është që me anë të këtyre projekteve të frymëzoj nxënësit të zhvillojnë aftësitë e tyre më të mira.
Mesazhi im është: Arsimi është çelësi i zhvillimit dhe e ardhmja e një shoqërie. Të investojmë në arsim do të thotë të ndërtojmë një botë më të mirë!
I graduated from the “Aleksandër Xhuvani” University, in the Albanian Language and Literature department, in 2005. With 18 years of work experience in education, I am an Albanian language teacher at the “Isuf Gjura” Kuturman school, a school located about 12 km from the city of Librazhd. In 2020, during the pandemic, I joined the eTwinning community. After joining this fantastic community, where I found the support of the NSO and the wonderful ambassadors, I started joining many international and national projects. My participation in over 20 projects has brought a significant development of my students’ skills. During 2024, I was engaged in 4 international projects with schools and teachers from different countries, such as: Turkey, Azerbaijan, North Macedonia, Italy, Romania, Ukraine, Slovakia and Greece. The commitment and quality in these projects, in which I was a part, resulted in the award of three national quality labels and one international quality label.
The projects that were awarded quality labels during 2024 were:
1. “Be sustainable for a better world”
2. “A waste-free world for a sustainable future”
3. “I Code My Values into My Behaviors”
The biggest emotion for me was the award of first prize with the project “I Code My Values into My Behaviors” in which I was also a co-founder. This project aimed to raise awareness about values education using coding activities to ensure the continuity of our social values. 17 teachers from different countries, such as: Turkey, Slovakia, Ukraine, Azerbaijan and Albania, participated in this project. This project lasted three months.
Students collaborated by sharing ideas, creating materials and exchanging experiences with peers from other schools. They worked in groups, used technology to produce creative products and learned from different cultures.
Winning the first prize in eTwinning 2024, for me as a teacher, has been a great incentive, increasing my professional pride as well as making me more motivated to continue my engagement in this community in the future alongside our European colleagues. I strongly believe that education is the key to building a better society, and my mission as a teacher is to inspire students to develop their best skills through these projects.
My message is: Education is the key to development and the future of a society. Investing in education means building a better world!
Voltisa Qirici, zv/drejtore në shkollën 9 -vjeçare “Pandeli Cale” Korçë, Shqipëri
Prej 23 vitesh jap kontributin tim si mësimdhënëse e arsimit fillor dhe prej pesë vitesh jam në rolin e drejtues të institucionit arsimor. Si një ndër mësueset e para në platformën eTwinning, qysh prej vitit 2017, vlerësoj rëndësinë e pjesëmarrjes në këtë platformë evropiane, ku dukshëm merr vlerë mësimdhënia e bazuar në projekte, një nga format e të nxënit, që ndikon në modelin e mësimit me në qendër nxënësin.
Gjatë rrugëtimit tim në ESEP jam vlerësuar me 35 Etiketa Kombëtare Cilësie për projektet ku kam qenë anëtare, si dhe me 15 Etiketa Evropiane të Cilësisë. Kam marrë pjesë në aktivitete të ndryshme të zhvillimit professional që ofron platforma ESEP/eTwinning. Në vitin shkollor 2023-2024, në rolin e mentores, kam mundësuar pjesëmarrjen e shkollës 9 -vjeçare “Pandeli Cale” në tetë projekte ndërkombëtare, të cilat u vlerësuan me certifikata cilësie europiane. Ndër këto vlerësime, ishin edhe dy projektet në të cilat mora pjesë së bashku me nxënësit e mi: projekti “STREAM AI”, si dhe projekti “Explore the atmosphere”, i cili u përzgjodh ndër projektet më të mira për vitin 2024.
Në këtë projekt, ku morën pjesë 24 anëtarë nga nëntë shtetet: Shqipëri, Turqi, Poloni, Rumani, Itali, Portugali, Spanjë, Kuvait, Azerbaxhan, u synua integrimi i aftësive të shekullit XXI, duke punuar përmes eksperimenteve reale dhe duke kombinuar udhëzimet, shkrim-leximin dhe aftësi të ndryshme të të mësuarit, për të eksploruar atmosferën. Gjatë zhvillimit të projektit, nxënësit e klasës së katërt, ishin pjesëmarrës të “klasës eksploruese eksperimentale”, në të cilën zhvilluan mendimin kritik dhe krijues, aftësitë e bashkëpunimit dhe komunikimit efektiv, aftësitë e lexim- shkrimit dhe ato digjitale. Projekti u zhvillua gjatë gjithë vitit shkollor dhe ishte projekt ndërkurrikular, në të cilin u përfshinë të gjitha lëndët mësimore të klasës së katërt. Ishte lumturi dhe kënaqësi e veçantë për mua dhe nxënësit e mi, vlerësimi i jashtëzakonshëm i punës gjithëvjetore, si anëtarë të këtij projekti, pasi në Ceremoninë e Çmimeve të ESEP/ eTwinning 2024, u vlerësuam me çmimin e parë ndër projektet cilësore të Arsimit Fillor.
E motivuar për të përfaqësuar me dinjitet vendin tonë në platformën binjakëzuese ESEP/eTwinning, do të vijoj të jap kontributin tim si mësimdhënëse inovatore me qëllim pajisjen e nxënësve me aftësi dhe kompetenca për jetën.
Voltisa Qirici, deputy principal at the 9-year school “Pandeli Cale” Korçë, Albania
I have been contributing as a primary education teacher for 23 years and have been in the role of director of the educational institution for five years. As one of the first teachers on the eTwinning platform, since 2017, I appreciate the importance of participating in this European platform, where project-based teaching, one of the forms of learning, which influences the student-centered learning model, is clearly valued.
During my journey at ESEP, I have been awarded 35 National Quality Labels for the projects I have been a member of, as well as 15 European Quality Labels. I have participated in various professional development activities offered by the ESEP/eTwinning platform. In the 2023-2024 school year, in the role of mentor, I enabled the participation of the 9-year school “Pandeli Cale” in eight international projects, which were evaluated with European quality certificates. Among these evaluations, there were also two projects in which I participated together with my students: the “STREAM AI” project, as well as the “Explore the atmosphere” project, which was selected among the best projects for 2024.
In this project, which was attended by 24 members from nine countries: Albania, Turkey, Poland, Romania, Italy, Portugal, Spain, Kuwait, Azerbaijan, the aim was to integrate 21st century skills, working through real experiments and combining instruction, literacy and various learning skills, to explore the atmosphere. During the development of the project, fourth grade students participated in the “exploratory experimental class”, in which they developed critical and creative thinking, effective collaboration and communication skills, reading-writing and digital skills. The project was developed throughout the school year and was a cross-curricular project, which included all fourth grade subjects. It was a special happiness and pleasure for me and my students, the extraordinary appreciation of the year-long work, as members of this project, as at the ESEP/eTwinning 2024 Awards Ceremony, we were awarded the first prize among the qualitative projects of Primary Education.
Motivated to represent our country with dignity on the ESEP/eTwinning twinning platform, I will continue to give my contribution as an innovative teacher with the aim of equipping students with skills and competences for life.
Emri im është Stela Kamberi dhe jam mësuese e gjuhës angleze me një përvojë mbi 20 vite punë në mësimdhënie. Prej 16 vitesh jam pjesë e stafit të gjimnazit “Petro Nini Luarasi” në Tiranë.
Gjatë viteve të fundit, përdorimi i mjeteve digjitale, burimet e internetit dhe platformat interaktive kanë trasformuar dhe lehtësuar mësimdhënien duke krijuar një mjedis më dinamik brenda klasës dhe duke mundësuar mësuesit dhe nxënësit të kapërcejnë kufijtë e mësimit tradicional. eTwinning si një komunitet online, ofron për ta një përvoje gjithëpërfshirëse dhe ndërvepruese.
Jam rregjistruar në këtë platformë në vitin 2021 duke marrë pjesë në disa projekte ndërkombëtare si: Your Well-being matters; Promoting tolerance, Building bridges for peace. Projekti Unity in Diversity u vlerësua me çmimin e 1-rë në aktivitetin “Ceremonia e ndarjes së Çmimeve eTwinning 2024”. Me grupin e nxënësve të klasave të 10-ta kemi punuar në këtë projekt virtualisht me bashkëmoshatarët e tyre të vendeve të tjera Turqi, Gjeorgji, Itali, dhe Rumani.
Projekti u shtri në një hark kohor prej 8 muajsh, nga muaji Tetor deri në fund të muajit Maj. Si një mësuese e apasionuar pas teknologjisë dhe ndërthurrjes me gjuhën angleze, kam qëndruar pranë nxënësve dhe i kam ndjekur hap pas hapi duke i inkurajuar dhe ndihmuar në momentet që ata kanë patur paqartësi dhe vështirësi.
Ky projekt ndërkombëtar kishte si qëllim shkëmbimin kulturor të vlerave të vendeve pjesmarrëse nëpërmjet punëve të nxënësve, duke ndërthurrur kompetencat digjitale, qytetare, ato të komunikimit dhe të shprehurit. Me ndihmën e mjeteve digjitale të Web 2.0, nxënësit mësuan, ndanë dhe festuan diversitetin e vendeve përfaqësuese.
Marrja e çmimit të 1-rë ishte një emocion i veçantë dhe i bukur, vlerësim për punën tonë në këtë projekt dhe motivim për të inkurajuar kolegët e nxënësit e tjerë për të punuar së bashku në platformën edukative eTwinning.
My name is Stela Kamberi and I am an English teacher with over 20 years of teaching experience. For 16 years I have been part of the staff of the “Petro Nini Luarasi” high school in Tirana.
In recent years, the use of digital tools, internet resources and interactive platforms have transformed and facilitated teaching by creating a more dynamic environment within the classroom and enabling teachers and students to overcome the boundaries of traditional learning. eTwinning as an online community offers them an inclusive and interactive experience.
I registered on this platform in 2021, participating in several international projects such as: Your Well-being matters; Promoting tolerance, Building bridges for peace.
The Unity in Diversity project was awarded the 1st prize at the “eTwinning 2024 Awards Ceremony”. With the group of 10th grade students, we worked on this project virtually with their peers from other countries: Turkey, Georgia, Italy, and Romania.
The project lasted for 8 months, from October to the end of May. As a teacher passionate about technology and its integration with the English language, I stayed close to the students and followed them step by step, encouraging and helping them in moments of uncertainty and difficulty.
This international project aimed to culturally exchange the values of the participating countries through the students’ work, combining digital, civic, communication and expression skills. With the help of Web 2.0 digital tools, the students learned, shared and celebrated the diversity of the representative countries.
Receiving the 1st prize was a special and beautiful emotion, appreciation for our work on this project and motivation to encourage other colleagues and students to work together on the eTwinning educational platform.
European School Education Portal (https://school-education.ec.europa.eu/) përfaqëson hapësirën digjitale të arsimit, ku të gjitha palët e interesuara në sektorin e arsimit – stafi i shkollës, studiuesit, politikëbërësit ndajnë mendime e politika, gjejnë lajme të reja, intervista, botime, shembuj praktikash positive në arsim, si dhe realizojnë për projektet e tyre Erasmus+ me partnerë europianë.
Komuniteti eTwinning është i dedikuar për eTwinners dhe aktivitetet e tyre në ESEP.
Ceremonia e ndarjes se çmimeve eTwinning 2022 – 2023
Ceremonia e organizimit të çmimeve në nivel kombëtar u organizua në dhjetor 2022 në Tiranë. Në ceremoni, mësuesit morën pjesë në projektet më të mira të vlerësuara nga NSO për vitin 2022. Në këtë ceremoni u shpërndanë certifikatat për projektet më të mira. Mësuesit që kishin fituar etiketa të cilësisë në nivel kombëtar dhe europian u vlerësuan me certifikata. NSO ka shpërndarë certifikata për mësues me përvojë dhe për mësues të rinj të angazhuar në projekte. Për secilin grup, 3 çmime të treta u shpërndanë nga NSO sipas niveleve (arsimi parashkollor dhe fillor, arsimi i mesëm i ulët dhe arsimi i mesëm i lartë). Gjithashtu ka dhënë 2 çmime të dyta dhe një çmim të parë të vlerësuar si projekti më i mirë në nivel kombëtar. Ky sistem u përdor si për mësuesit e rinj ashtu edhe për mësuesit me përvojë. Në ceremoni ishin të ftuar edhe studentë të angazhuar në projekte dhe pjesëmarrës në panairin e ideve të organizuar më parë. Nxënësit prezantuan idenë e tyre për shkollën Bauhouse, përmes posterit. Për herë të parë, mësuesit u ftuan me nxënësit e tyre, për të inkurajuar përfshirjen e tyre në projekte. Në të njëjtën kohë, NSO vlerësoi posterin më të mirë dhe shpërndau dhurata simbolike për këta pjesëmarrës. NSO përgatiti një video për këtë event, ku u prezantuan projektet më të mira të mësuesve. Ky event i kushtohet projekteve më të mira të vitit 2022. Në fund të aktivitetit pjesëmarrësve iu ofrua drekë nga NSO, duke qenë se mësuesit janë nga fusha të ndryshme. Të gjithë nxënësit ishin veshur në këtë ceremoni me bluza specifike me logot përkatëse.
Gjithashtu, për vitin 2023, NSO organizoi ceremoninë e ndarjes së çmimeve për mësuesit më të mirë të vitit 2023.
Vlerësimi i mësuesve është bërë nga grupi i ambasadorëve dhe NSO. Mësuesit janë vlerësuar në bazë të pikëve me të cilat janë vlerësuar mësuesit gjatë marrjes së etiketave të cilësisë. Prioritet iu dha mësuesve të vlerësuar me etiketa evropiane të cilësisë. NSO shpërndau tre çmime për vendin e tretë, dy çmime për vendin e dytë dhe një çmim kombëtar për vendin e parë, për kategorinë e mësuesve me përvojë dhe për mësuesit e rinj. NSO shpërndau certifikata për fituesit dhe një “trofe” për secilin fitues.
Në këtë ceremoni u kurorëzuan edhe shkollat që u vlerësuan me etiketën evropiane të cilësisë. Pakoja e përgatitur nga NSO u prit nga drejtorët e këtyre shkollave të cilët ishin të pranishëm në ceremoni së bashku me mësuesit e angazhuar në ESEP/eTwinning.
Ceremoninë e përshëndeti Drejtoresha e Shkollës, Znj. Clotilda Jaupi.
NSO u demonstroi pjesëmarrësve broshurën kushtuar projekteve më të mira të vitit 2023. Në të njëjtën kohë, NSO kishte përgatitur videon e prezantimit të këtyre projekteve dhe logon identifikuese të eventit. Kjo logo u shpërnda për sensibilizimin në rrjetin social Facebook eTwinning Albania së bashku me një formular google të shpërndarë për të mundësuar regjistrimin e pjesëmarrësve. Në ceremoni morën pjesë 72 persona.
Zhvillimi Profesional në ESEP/eTwinning
Në shkurt 2023, NSO në koordinim me ambasadorët e rrjetit eTwinning në Shqipëri, u ofruan module trajnimi për mësues dhe studentë të mësuesisë. Trajnimet u koordinuan nga NSO, e cila hartoi një axhendë përmbledhëse me të gjitha modulet. NSO përgatiti formularin e regjistrimit (formularin Google). Ky formular është shpërndarë në rrjetet sociale dhe përmes zyrave lokale të arsimit.
Ambasadorët e rrjetit eTwinning Albania u ndanë në dy grupe, sipas planifikimit të bërë nga NSO. Secili grup prej dy ambasadorëve përfundoi çdo modul dy herë. Moduli shtrihet në 4 ditë. Fokusi i trajnimit ishte përdorimi i ESEP për realizimin e projekteve dhe integrimi i mjeteve të TIK-ut në këto projekte. Çështjet kryesore të trajtuara janë pjesë e agjendës dhe fokusohen kryesisht në përdorimin e platformës ESEP dhe mjeteve të tjera TIK në arsim. Webinaret u mbajtën online në platformën Zoom. 1294 pjesëmarrës në total. NSO koordinoi procesin e regjistrimit të studentëve mësues dhe ambasadorë.
Seminari eTwining online pë mësuesit e gjuhëve të huaja
Në datat 8-10 dhjetor, NSO organizoi seminarin online për mësuesit e gjuhëve të huaja “ESEP, një dritare e re për bashkëpunimin e mësuesve”. Në këtë seminar marrin pjesë mësues nga Shqipëria, Çekia, Polonia, Libani dhe Qiproja. NSO-ja koordinoi veprimet me NSO e vendeve të tjera për regjistrimin e mësuesve.
Në tre ditët e këtij seminari, pjesëmarrja ishte aktive. NSO i ndau pjesëmarrësit në grupe online. Seminari u mbajt në Zoom. Lidhja i shpërndahej çdo mësuesi të regjistruar çdo ditë me email. 87 pjesëmarrës.
Vlerësimi për këtë seminar është bërë me Mentimetër. Certifikatat e pjesëmarrësve u dërguan me email.
Seminari ESEP/eTwinning “Headmasters from VET & secondary schools together at European School Education Platform”
Seminari eTwinning në Shqipëri “Drejtorët nga AFP dhe shkollat e mesme së bashku në Platformën Evropiane të Edukimit të Shkollave” u organizua në Berat në datat 27-29 Mars 2023. Në këtë seminar u përfshinë drejtuesit e shkollave të mesme, përfshirë arsimin e mesëm profesional me pak ose pa përvojë fare, për të zhvilluar kapacitetin e tyre për të përdorur ESEP/eTwinning si një platformë bashkëpunuese. Ky seminar u organizua në ambientet e Colombo në Berat. Në këtë seminar morën pjesë mësues nga vende të ndryshme, pjesë e eTwinning, si Sllovakia, Suedia, Bullgaria, Kroacia, Bosnja Hercegovina, Mali i Zi dhe Austria. Qëllimi i këtij seminari ishte të zhvillonte kapacitetet e drejtuesve të këtyre shkollave për ndarjen e përvojave në nivel menaxherial si dhe për përdorimin e platformës së re ESEP (European School Education Platform). Seminari u dha liderëve mundësinë për të qenë pjesë e workshop-eve kushtuar sfidave dhe prioriteteve arsimore sipas Objektivave të Qëndrueshme. Një workshop i ndjekur me interes ishte workshop-i I, i cili kishte të bënte me motivimin e mësuesve për të qenë aktivë në ESEP. Në këtë seminar, drejtuesit ndanë mendimin e tyre në palet, të ndarë në grupe dhe diskutuan mënyrat e motivimit. Gjithashtu, në ditën e tretë të tij, drejtuesit marrin pjesë në seminarin mbi përdorimin e mjeteve të ofruara nga platforma ESEP/eTwinning, si dhe dedikuar përdorimit të mjeteve të ndryshme TIK në arsim. 58 pjesëmarrës
Në këtë seminar, drejtuesit e mësuesve ndoqën përvojat e ndryshme të liderëve me përvojë në eTwinning. Ata u pajisën me të gjitha mjetet e nevojshme, USB, bllok shënimesh, kanta, stilolaps etj. për të lehtësuar ndjekjen e këtyre workshop-eve.
Informacioni i plotë rreth këtij aktiviteti është pasqyruar në faqen:
https://school-education.ec.europa.eu/en/group/headmaster-vet-and-general-schools-using-esep
https://www.facebook.com/etwinningalbania
Seminari ESEP/eTwinning “Rural Teachers from Mediterranean Countries together at European School Education Platform”
Seminari eTwinning në Shqipëri “Rural Teachers from Mediterranean Countries together at European School Education Platform” ” u organizua në Durrës në datat 26-28 shtator. Ky seminar përfshiu mësues të rinj në eTwinning ose me me pak përvojë për të zhvilluar kapacitetin e tyre për të përdorur ESEP/eTwinning si një platformë bashkëpunuese. Ky seminar u organizua në ambientet e Grand Blue FAFA Resort në Durrës. Në këtë seminar morën pjesë mësues nga vende të ndryshme, pjesë e eTwinning, si Spanja, Portugalia, Kroacia, Azerbajxhani, Libani. Italia, Sllovenia dhe Bullgaria. Qëllimi i këtij seminari ishte zhvillimi i kapaciteteve të mësuesve nga vende të ndryshme të Mesdheut për përdorimin e platformës së re ESEP (European School Education Platform).
Seminari u dha mësuesve mundësinë për të marrë pjesë në një workshop kushtuar përdorimit të mjeteve të ofruara nga platforma ESEP/eTwinning. Në të njëjtën kohë, mësuesit patën mundësinë të marrin pjesë në një punëtori workshop përdorimit të mjeteve të ndryshme të TIK-ut në arsim.
Në këtë seminar mësuesit ndoqën përvoja të ndryshme të mësuesve me përvojë në eTwinning. Mësuesit u pajisën me të gjitha mjetet e nevojshme, USB, bllok shënimesh, kanta, stilolaps etj. për të lehtësuar ndjekjen e këtyre workshop-eve. Seminari u organizua në tre ditë (26-28 shtator). Në seminar morën pjesë 76 mësues. Informacioni i plotë rreth këtij aktiviteti gjendet në faqen:
https://school-education.ec.europa.eu/en/group/rural-teachers-mediterranean- countries-together-european-school-education-platform
https://www.facebook.com/etwinningalbania
Seminari kombëtar ESEP/eTw i dedikuar arsimit parashkollor dhe atij fillor
Seminari Kombëtar eTwinning: “Mësuesit e arsimit fillor mësojnë me eTwinning”, u organizua në Tiranë në datat 9-11 shtator. Ky seminar përfshiu mësues të rinj dhe parashkollorë të rinj në eTwinning ose me më pak përvojë për të zhvilluar kapacitetin e tyre për të përdorur ESEP/eTwinning si një platformë bashkëpunuese. Përzgjedhja e këtyre mësuesve u bë nga mentorët, të cilët ishin të ftuar në këtë aktivitet së bashku me ta. Synimi ishte që mentorët të luanin njëkohësisht rolin e tyre, duke krijuar projektet e para në partneritet me ta. Ky seminar u organizua në ambientet e hotel Orkidea në Tiranë. Aktiviteti u organizua në dy ditë, në vend dhe online. Për herë të parë, mësuesit e arsimit fillor ishin së bashku me mentorët e tyre, në një proces të drejtpërdrejtë mentorimi. Qëllimi i këtij seminari ishte zhvillimi i kapaciteteve të mësuesve të arsimit fillor dhe parashkollor, për të qenë pjesë aktive e përdorimit të platformës së re ESEP. Mësuesit morën pjesë në workshop-in kushtuar përdorimit të mjeteve të ofruara nga platforma ESEP/eTwinning. Në të njëjtën kohë, mësuesit patën mundësinë të marrin pjesë në një workshop kushtuar përdorimit të mjeteve të ndryshme të TIK-ut në arsim. Në këtë seminar mësuesit ndoqën përvoja të ndryshme të mësuesve me përvojë në eTwinning. Mësuesit u pajisën me të gjitha mjetet e nevojshme, USB, bllok shënimesh, çanta, stilolaps etj. për të lehtësuar ndjekjen e këtyre seminareve. Për më tepër:
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/rooms/mentoret-e-komunitetit-etwinning-al
https://www.facebook.com/etwinningalbania
Konferenca Kombëtare ESEP/eTwinning
Konferenca dyditore “eTwinning, një dritare drejt integrimit europian në fushën e arsimit”, u organizua si një event hibrid nga Shërbimi Kombëtar, në datat 7 dhe 8 dhjetor në ambientet e Piazza-s.
Kjo konferencë kishte për qëllim të bashkonte mësuesit dhe drejtuesit e shkollave të angazhuara në komunitetin ESEP/eTwinning.
Qëllimi i konferencës ishte shkëmbimi i përvojave të mësuesve të angazhuar në këtë komunitet. Por në të njëjtën kohë, konferenca mblodhi edhe përfaqësues të zyrave arsimore lokale, të cilët diskutuan dhe ndanë mendime për zgjerimin e këtij komuniteti dhe format e mbështetjes për mësuesit.
Konferenca synonte të angazhonte mësues dhe drejtues të rinj për të vlerësuar nga afër përfitimet e mësuesve në këtë komunitet.
Në ditën e saj të parë, konferenca u angazhua në dy çështje kryesore:
së pari në rolin që luan komuniteti në zhvillimin profesional të mësuesve. NSO ndau me pjesëmarrësit çështje të reja për diskutim:
– Cilat trajnime të ofruara në komunitetin ESEP/eTwining janë më të vlefshme për mësuesit dhe drejtuesit, trajnimet afatgjata, trajnimet afatshkurtra, trajnimet në internet/në vend, seminaret ose seminaret që janë pjesë e konferencave
– A mendoni se trajnimet e ofruara nga NSO kanë ndikuar në zhvillimin e kompetencave të qëndrueshme të TIK-ut tek mësuesit tanë. Jepni argumente dhe ndani përvojat.
– Si mendoni se mund të monitorohen trajnimet online të ofruara në kuadër të ESEP/eTwinning dhe si mund të rishikohet vlerësimi i tyre në nivel kombëtar me kredite
Ka pasur shumë diskutime në këtë drejtim. Në të njëjtën kohë, mentorët e komunitetit eTwinning patën një rol të veçantë në ditën e parë, të cilët ndanë përvojat e tyre në rrugëtimin si mentorë, për zgjerimin e këtij komuniteti.
Në ditën e dytë, NSO kishte konceptuar një axhendë të fokusuar në dy punëtori me tema të rëndësishme për mësuesit tanë:
– Politika evropiane e privatësisë
– Kriteret e vlerësimit për projektet cilësore
Pjesëmarrësit i ndjekin këto punëtori me interes. Gjatë ditëve, NSO, i mbështetur nga ambasadorët e komunitetit ESEP/eTwinning, përdori shumë mjete si Mentimetër, Answergarden dhe Kahoot për të vlerësuar opinionin e pjesëmarrësve.
Në konferencë morën pjesë 121 pjesëmarrës së bashku me ambasadorë dhe anëtarë të shërbimit kombëtar. NSO ka shpërndarë në rrjetin social Facebook njoftimin për pjesëmarrje dhe ka shpërndarë formularin e Google për regjistrim. Janë pranuar gjithsej 268 aplikime nga të cilat janë përzgjedhur 150 pjesëmarrës. NSO u koordinua me zyrat lokale të arsimit për të njoftuar mësuesit.
Si pjesë e integrimit në programin Europian Erasmus+, për Edukimin, Trajnimin, Rininë dhe Sportet, Ministria e Arsimit dhe Sportit ka përfituar një grant, duke u bërë në këtë mënyrë aktualisht partnere e e-Twinning – Komuniteti online i shkollave në mbarë Europën.
eTwinning promovon bashkëpunimin e shkollave në Evropë nëpërmjet përdorimit të Teknologjive të Informacionit dhe Komunikimit duke ofruar mbështetje, mjete dhe shërbime për shkollat.
Portali eTwinning (www.etwinning.net) përfaqëson një platforme unike të bashkëveprimit të mësuesve në projekte nxitëse dhe inovatore. Portali nxit nxënësit, mësuesit dhe drejtuesit e shkollave, të krijojnë projekte, të shkëmbejnë ide dhe të perhapin praktikat më të mira ndërmjet tyre, duke ndjerë të jenë pjesë e komunitetit me nxitës në Europë.
I krijuar në vitin 2005 si veprimi kryesor i Programit të Mësimit Elektronik të Komisionit Evropian, eTwinning numëron sot në gjithë kontinentin Evropian 269,593 mësues dhe 128,352 shkolla që zhvillojnë projekte bashkëpunuese dhe ndajnë ide.
MASR fton mësuesit te anëtarësohen në komunitetin online e-Twinning dhe të jenë pjesë aktive e këtij progami.
Ceremonia Festive e Vleresimit me Cmime te projekteve eTwinning
Ceremonia festive e vleresimit me cmime ne nivel kombetar per projektet me te mira eTwinning, mblodhi bashkë në një mjedis festiv rreth 78 mësues, të cilët shijuan së bashku edhe një prezantim dinjitoz të profileve të mësuesve të angazhuar realisht në projekte.
Kjo ceremoni u përshëndet nga drejtori i Drejtorisë Kombëtare të Arsimit në nivel kombëtar, z. Hodaj. Ai gjithashtu ka identifikuar edhe njëherë ndikimin që ka eTwinning në ecurinë e mësuesve drejt metodologjive të reja në arsim. Ceremonia u përshëndet gjithashtu nga një nga ambasadorët eTwinning në Ukrainë, Natalia, e cila u ftua nga një nga mësuesit e vlerësuar me çmimin përkatës. Kjo mësuese ishte partnere në projektin e vlerësuar, së bashku me këtë ambasador. Natalia vlerësoi organizimin e ceremonisë nga Shërbimi Kombëtar, por në të njëjtën kohë vlerësoi angazhimin e mësuesve shqiptarë në projekte të përbashkëta. Në të njëjtën kohë, ajo kërkoi bashkëpunim të mëtejshëm me rrjetin e ambasadorëve tanë.
Fituesit shprehën emocione në momentin e vlerësimit të projekteve të tyre. Njëkohësisht në këtë ceremoni u shpërndanë edhe vlerësimet për shkollat që u kurorëzuan si shkolla eTwinning për vitin 2019. Drejtuesit e këtyre shkollave shprehën vlerësimet e tyre për mësuesit e angazhuar në projekte dhe për proçesin në tërësi.
Ceremonia u organizua në ambientet e Hotel 2 Guitars në Durrës. Gjatë ceremonisë u vlerësuan me çmime mësuesit të cilët kanë përvojë të konsiderueshme në implementimin e projekteve ku u dhanë 3 çmime respektivisht për grupmoshat 7-11 vjeç, 12-15 vjeç dhe 16-19 vjeç, si dhe për mësuesit me pak përvojë në projektet eTwinning.
https://www.facebook.com/etwinningalbania/
eTwinning Seminar for kindergarten and primary schools teachers Albania 6-8 May
Seminari u zhvillua në datat 6-8 Maj në hotel Leonardo në Durrës. Seminari ishte një oportunitet për mësuesit e ciklit fillor dhe mësuesit e arsimit parashkollor dhe u dha mundësi këtyre mësuesve të njohin nga afër cfarë eTwinning ofron, si të bëhen pjesë e këtij komuniteti, si të përfitojne nga eksperiencat e mësuesve të tjerë në lidhje me implementime të projekteve të ndryshme.
Mësuesit fituan eksperienca në drejtim të konceptimit dhe implementimit të projekteve, njohën partnerë të rinj dhe patën mundësi të zhvillimit të kompetencave për përdorimin e teknologjisë së informacionit.
Aktiviteti zgjati 3 ditë dhe ne te morën pjesë 72 mësues nga Shqipëria dhe Kosova.
Në ditën e parë të aktivitetit, performuan përpara mësuesve eksperiencat e tyre në eTwinning, 5 mësues te profilit fillor e të mesëm të ulët si dhe atij parashkollor, nga zonat Kucovë, Tiranë, Elbasan. Ata ndanë me pjesëmarrësit aspekte të projekteve të realizuara me nxënësit e tyre në vite. Po në ditën e parë mësuesit pjesëmarrës u bënë pjesë e një aktiviteti të tipit “ice breaking activity”, me përdorimin e Kahoot dhe video montazhit, si pikënisje për vijimësinë e përdorimit të hapësirave që teknologjia ofron.
Në ditën e dytë të aktivitetit, mësuesit u përqëndruan në përdorimin e eTwinning live, duke u fokusuar tek:
– si të bëjmë kërkime në eTwinning live
– si të zgjedhim një partner
– si t’i bashkëngjitemi një projekti
– si të krijojmë një projekt si lider dhe hapat deri në pranueshmërine e tij nga Shërbimi Kombëtar
Më pas mësuesit pjesëmarrës përdorën Padlet – në kuadrin e organizimit të Panairit të ideve, si hap i parë drejt konceptimit të projeteve të përbashkëta.
Në darkë pjesëmarrësit shijuan traditat kombëtare në qytetin historik të Beratit.
Në ditën e tretë të këtij seminari, mësuesit pjesëmarrës, të ndarë në grupe dhe të mbështetur nga rrjeti i ambasadorëve në vendin tonë, krijuan projektet e para të lidhura me temën e vitit “Democratic participation”. Këto projekte u bënë aktive nga Shërbimi Kombëtar dhe çdo grup prezantoi nëpërmjet flipchart-eve pikat kryesore të fokusit të këtyre projekteve.
https://www.facebook.com/etwinningalbania/
Round Table me Drejtore te shkollave per promovimin e eTwinning School Label
Ne datat 12 dhe 13 Prill u organizua ne Tirane eventi i promovimit te etiketes se cilesise se shkollave.
Ne event morren pjese Drejtues te shkollave te Drejtorise Rajonale Tirane Qytet dhe Durrës, te cilet se pari u njohen me kushtet qe shkollat duhet te plotesojne per te qene gati ne procesin e aplikimit te tyre per te fituar titullin si eTwinning school. U demostrua fakti qe te pakten dy mesues te nje shkolle te pakten per dy vjet duhet te demostronin aktivitetin e tyre ne platforme dhe njekohesisht u prezantuan perpara Drejtuesve politikat qe shkolla duhet te ndjeke ne drejtim te angazhimit aktiv te mesuesve ne projekte kurrikulare dhe ne drejtim te perdorimit te internetit te sigurte.
Drejtuesit u njohen nga afer me platformen eTwinning dhe perfshirjen e mesuesve shqiptare ne kete komunitet online. U ritheksua ne takim ecuria pozitive e perfshirjes se mesuesve shqiptare, te cilet tashme kane arritur ne rreth 4000 mesues dhe 1200 shkolla te angazhuara.
U prezantuan perpara pjesemarresve rrjeti i ambasadoreve dhe koordinatoreve, te cilet luajne rol te konsiderueshem ne promovimin e ketij rrjeti dhe mbeshtetjen e mesuesve ne drejtim te perfshirjes se tyre ne partneritete kombetare ose nderkombetare. Njekohesisht ne keto takime u demostruan menyrat si Drejtuesit e shkollave mund te rregjistroheshin ne kete platforme dhe si mund te perdorinin funksionalitete per te evidentuar perfshirjen e mesuesve te tyre ne kete komunitet. Nga ambasadoret e pranishem ne keto takime u mundesua rregjistrimi i tyre ne platformen eTwinning.
Drejtuesit e shkollave diskutuan me pasion rreth aktivitetit te shkollave te tyre, perfshirjen e tyre ne kete komunitet online dhe angazhimin e tyre aktiv ne te ardhmen per te vijuar me nxitjen e pershirjes se mesuesve te tjere ne kete proces. Ata shkembyen eksperienca pozitive ne drejtim te krijimit te politikave ne nivel shkolle per zhvillimin profesional te mesuesve dhe theksuan rolin e madh qe etwinning mund te luaje ne kete drejtim.
MED Seminar
Organizimi i MED seminar për herë të parë në Shqipëri, në datat 25-28 Mars, me pjesëmarrjen e mësuesve dhe drejtuesve të Shërbimit Kombëtar të vendeve si Itali, Francë, Portugali, Maltë, Tunizi, Liban, Qipro, Slloveni, Spanjë, vende të Mesdheut. Seminari synoi të ofrojë mënyra bashkëpunuese dhe oportunitete të rinj për mësuesit e vendeve të Mesdheut. Në seminar morren pjesë rreth 80 mësues. Ky aktivitet u organizua në Pogradec.
TTI Initiative
Inisiativa TTI, ne kuadrin e programit eTwinning si pjesë e programit Erasmus+ synon përfshirjen e Inistitucioneve të Arsimit te lartë dhe studentëve të mësuesisë në komunitetin më të madh online të arsimtarëve në nivel ndërkombëtar, në rrjetin eTwinning.
Ky bashkëpunim zgjeron hapësirat e njohjeve reciproke ndërmjet studentëve tanë dhe atyre të Institucioneve të Arsimit të Lartë në nivel europian.
Pikerisht ne kuadrin e kesaj inisiative ky aktivitet synoi promovimin e eTwinning si një komunitet online i cili bashkon gjeneratat e dedikuara fushes se arsimit per te punuar se bashku, per te ndare vlera e eksperienca, per t’u angazhuar ne inisiativa e projekte curriculare.
Fokusi në këtë rast ishin studentët e mësuesisë dhe kjo përkon më së miri me inisiativat që MASR ka ndërmarrë për përmirësimin e cilësisë në sistemin tonë arsimor të lartë. Jo pa qellim ne kete aktivitet u perfshire studentë të mësuesisë që aktualisht ndjekin studimet e larta pranë IAL-ve publike në fushën e mësuesisë ose sapo i kanë përfunduar ato, në degë të ndryshme dhe që janë duke kryer praktikat profesionale pranë shkollave publike.
Seminari TTI u zhvillua në 23 Maj në hotel Plaza në Tiranë.
Në këtë aktivitet u synua njohja me portalin eTwinning, angazhimi drejt proçesit të rregjistrimit te tyre, si nje mundësi e re për ta, për të njohur e ndjerë nga afër:
– eksperiencat pozitive të mësuesve që aktualisht jane në sistem, – mënyren si ata angazhojnë nxënësit e tyre në projekte curriculare,
– përdorimin e mjeteve të teknologjisë së informacionit në fushën e edukimit, si mjete të domosdoshme për zhvillimin e kompetencave të tyre në këtë drejtim
– zhvillimin e kompetencave të duhura në fushën e komunikimit e bashkëpunimit
– zhvillimin më tej të kompetencave në drejtim të ofrimit të mësimit të bazuar në projekte.
Nxitjen e bashkëpunimit rajonal ne programin “eTwinning”
Mësuesit e trevave shqipfolëse janë mbledhur në Tiranë për aktivitetin e organizuar nga Ministria e Arsimit, Sportit dhe Rinisë me temë “All together in eTwinning”. Kjo konferencë dy ditore në 4 dhe 5 Nëntor me mësues nga Italia, Greqia, Kosova, Maqedonia dhe Mali i Zi synoi nxitjen e bashkëpunimit rajonal ne kuadrin e programit “eTwinning”.
Gjatë konferencës të zhvilluar në Tiranë u demonstruan aspektet e ecurisë së këtij programi në Shqipëri si dhe u demonstruan nga mësues të përfshirë eksperiencat pozitive të binjakëzimeve me shkolla partnere në nivel ndërkombëtar.
Gjithashtu pjesëmarrësit u bënë pjesë aktive e dy workshop- eve trajnuese: “Learning through projects and games” dhe “How to improve our teaching by using tools and applications”.
Pjesëmarrësit ndanë eksperienca të mësimdhënies në nivele të ndryshme arsimore dhe nga trevat përkatëse.
Mësuesit pas trajnimit vizituan edhe Parkun Kombëtar të Dajtit si një atraksion i kryeqytetit të Shqipërisë.
Me rastin e 30 vjetorit të Erasmus, Komisioni Europian ofron mundësi të reja për të rinjtë për të udhëtuar dhe zbuluar Evropën.
Me këtë nismë të re, të rinjtë e angazhuar në projektet arsimore do të kenë mundësi të udhëtojnë në Europë për të takuar partnerët e tyre evropianë. Pritet që rreth 5000 deri 6000 studentë të marrin secili nga një biletë udhëtimi.
eTwinning ka mundësi të zgjedhë përfituesit e kuponave të udhëtimit, të cilët do të identifikohen nga mësuesit dhe nxënësit e moshës më të madhe se 16 të cilët kanë marrë pjesë në projektet eTwinning dhe kanë fituar këtë vit Etiketën Kombëtare të Cilësisë. Prioritet do t’u jepet projekteve që kanë të bëjnë me temën e “Përfshirjes”.
Aplikimi, vlerësimi, dhe periudha e përzgjedhjes do të zhvillohen gjatë muajit qershor dhe korrik. Mësuesit dhe studentët do të jenë në gjendje të fillojnë udhëtimet në gusht.
Ne kuadrin e planit te aktiviteteve qe Sherbimi Kombetar po ofron, u organizua ne Tirane ne ambjentet e “Sami Frasherit” takimi me Drejtuesit me teme: “eTwinning nje hapesire e re e komunitetit nderkombetar te mesuesve” Ky aktivitet synoi perfshirjen e drejtuesve te shkollave si promotore te pershirjes se shkollave dhe mesuesve te tyre ne platformen eTwinning, si nxites te angazhimit te tyre ne binjakezimin e shkolles ne nivele kombetare dhe nderkombetare. Ne kete takim drejtuesit u sensibilizuan per mundesite qe eTwinning ofron, ecurine e perfshirjes se shkollave ne kete platforme, angazhimet aktuale te mesuesve ne projekte te perbashketa. Gjithashtu per here te pare u prezantua platforma europiane School Education Gateway, ku mesuesit dhe drejtuesit kane mundesi te informohen ne kohe reale ne lidhje me te rejat ne fushen e arsimit, aktivitetet e organizuara ne nivel kombetar dhe nderkombetar ne arsim, trajnime dhe mundesi te zhvillimit profesional te mesuesve. Ne kete takim Drejtuesit debatuan dhe sugjeruan rruge dhe forma nxitese per perfshirjen dhe angazhimin e mesuesve ne programin eTwinning. Ata u informuan edhe per mbeshtetjen qe Sherbimi Kombetar eTwinning do te jape ne drejtim te zhvillimit te metejshem profesional te mesuesve. Gjithashtu ata u informuan per procesin e konkurrimit ne te cilen jane perfshire shkollat per te festuar se bashku diten nderkombetare eTwinning, nepermjet aktiviteteve qe lidhen me diversitetin dhe ndikimin qe teknologjia duhet te jape ne jeten sociale te te rinjve Ne takim moren pjese Drejtues te shkollave te mesme e 9-vjecare nga disa zona si Tirane, Durres, Elbasan, Fier, Vlore, Shkoder e Lezhe.
Javët eTwinning të këtij viti, 10-27 tetor, do të përqendrohen në “Qytetarinë Digjitale”- se si eTwinning mund të zhvillojë gjeneratën e ardhshme të qytetarëve aktiv të Evropës.
#eTwCitizen16 do të jetë rreth krijimit të projekteve nga mësuesit rreth temës së qytetarisë digjitale. Kjo fushatë synon angazhimin e mësuesve, nxënësve, anëtareve të sistemit arsimor të gjenerojnë projekt ide që lidhen me Qytetarinë Digjitale, për të qenë pjesë e kompeticionit ndërkombëtar për projekt idetë më të mira. Të gjitha projektet e krijuara si pjesë e fushatës së qytetarisë digjitale do të hyjnë në një konkurs duke përdorur hashtagun #eTwCitizen16 në përshkrimin e tyre të projektit. Themeluesit e projektit fitues, te cillët do të shpallen më 17 nëntor, do të marrin pjesë në një kurs Future Classroom Lab në Bruksel. Merrni pjesë duke regjistruar projekte në platformën www.etwinning.net.
Si pjese e programit eTwinning, Shërbimi Kombëtar eTwinning – Ministria e Arsimit dhe Sportit, do te organizoje ne kater rajone gjeografike Minipanairet me teme: “eTwinning – sfidë dhe oportunitet për Qytetarinë Digjitale”. Ky panair synon te prezantoje angazhimet aktuale te mësuesve te perfshire ne kete program dhe te promovoje njëkohësisht pjesëmarrjen e mësuesve te rinj per te qene pjese aktive e këtij programi. Njekohesisht ky panair do te ofroje mundësinë e regjistrimit online te mësuesve te rinj, te panjohur me pare me platformën eTwinning si dhe trajnimin e tyre duke demonstruar njëkohësisht funksionalitete qe lidhen me dizenjimin dhe implementimin e nje projekti, si dhe funksionalitete me përdorimin e Twinspace si një mjet për komunikim, bashkëpunim dhe ndarje eksperiencash. Koordinimi i Shërbimit Kombëtar për organizimin e këtyre Minipanaireve aktualisht po behet nëpërmjet DAR/ZA, te cilat njoftojnë dhe koordinojnë shkollat për pjesëmarrje. Shërbimi Kombëtar përzgjedh nga platforma listën e mësuesve qe mund te demonstrojnë aktivitetin e tyre ne Minipanair. Mësuesit e kësaj liste janë mësues te cilët kane rezultuar aktive ne platformën eTwinning dhe realisht kane mundësinë e paraqitjes se projekteve te realizuar për kompeticionin rajonal qe do te jete pjese e këtij Minipanairi. DAR/ZA koordinon veprimet me shkollat përkatëse te këtyre mësuesve për te krijuar lehtësirat e përgatitjes për t’u paraqitur ne këtë Minipanair. Shërbimi kombëtar me shpenzimet e tij do te garantoje ambientin e panairit, hapësirat e promovimit brenda këtij ambienti (tavolina), dhe disa mjete prezantuese si fletëpalosje, stilolapsa, rollup, poster dhe kalendarë. Shkollat e këtyre mësuesve, vet ne varësi te projekteve qe duan te paraqesin te mundësojnë paraqitjen dinjitoze ne ketë panair. Secili nga këta mësues do te ketë hapësirën e tij dhe mund te marre një partner ne projekt dhe te paktën 2 nxënës. Mësuesit duhet te paraqesin projektet e tyre ne formën e prezantimeve ne Power Point ne tablet ose laptop si dhe me foto, postera, fletëpalosje, ose objekte te tjera. Panairi vizitohet nga mësues e nxënës te tjerë te cilët do te kenë mundësi te votojnë tre projektet me te mira ne nivel rajonal.