Orjana Osmani

Zëvendësministër i Arsimit dhe Sportit

Znj. Orjana Osmani është lindur më 15.09.1976 në qytetin e Tiranës.

Ajo ka një eksperiencë mbi 25-vjeçare në arsimin parauniversitar dhe të lartë.

Prej vitit 2024, mban postin e Drejtores së gjimnazit “Petro Nini Luarasi”, një nga institucionet më të njohura arsimore në Shqipëri, duke udhëhequr me përkushtim dhe vizion.

Ka kryer studimet në Universitetin e Tiranës, duke u diplomuar në degën Gjuhë shqipe-Letërsi dhe më pas në Drejtësi. Ajo ka përfunduar dy mastera: një Master Shkencor në Letërsi dhe një Master Profesional në Drejtësi.

Gjatë karrierës së saj, ajo ka dhënë mësim në lëndën e Gjuhës Shqipe dhe Letërsisë në gjimnaze të ndryshme, ndërsa prej vitit 2019 është pedagoge e jashtme pranë Universitetit të Tiranës, Fakulteti i Shkencave Sociale.

Fushat e saj të interesit përfshijnë lidershipin, etikën në arsim, zhvillimin e strategjive për përmirësimin e performancës akademike dhe teknologjinë në mësimdhënie.

Prej vitit 2023 mban titullin “Mjeshtër në Arsim”, me vlerësimin “Shkëlqyeshëm”, një dëshmi e rezultateve të saj të shkëlqyera në mësimdhënie dhe angazhimit të palodhur për avancimin e metodologjive bashkëkohore. Kontributi i saj ka sjellë një frymë të re inovacioni në procesin arsimor, duke frymëzuar qasje më kreative dhe efektive në mësim.

Znj. Osmani është specialiste në fushën e arsimit, me një kontribut të rëndësishëm në zhvillimin e politikave dhe praktikave arsimore në Shqipëri. Ajo ka qenë një bashkëpunëtore e vlerësuar pranë institucioneve si ASCAP (Agjencia e Sigurimit të Cilësisë së Arsimit Parauniversitar), AKAP (Agjencia Kombëtare e Arsimit Parauniversitar) dhe QSHA (Qendra e Shërbimeve Arsimore). Gjatë kësaj periudhe, Znj. Osmani ka kontribuar në hartimin dhe implementimin e programeve kurrikulare dhe zhvillimin e trajnimeve për mësuesit, duke promovuar cilësinë dhe inovacionin në arsimin shqiptar. Përvoja e saj e gjerë dhe angazhimi i palodhur e kanë bërë atë një figure kyçe në përmirësimin e sistemit arsimor dhe përmbushjen e standardeve të shkëlqyera të edukimit.

Znj. Osmani ka qenë gjithashtu bashkëpunëtore e vlerësuar për hartimin e tezave të Maturës Shtetërore, ku ka kontribuar në përgatitjen e materialeve dhe zhvillimin e provimeve, duke siguruar që ato të përmbushin standardet më të larta të cilësisë dhe përputhshmërisë me programet kurrikulare. Kjo përvojë e ka pasuruar më tej ekspertizën e saj në sistemin arsimor dhe i ka mundësuar të ketë një ndikim të rëndësishëm në procesin e vlerësimit të nxënësve në nivele kombëtare.

Një nga kontributet e Znj. Orjana Osmani ka qenë angazhimi i saj në RTSH Shkollë, për mësimin gjatë periudhës së COVID-it. Ajo ka luajtur një rol të rëndësishëm në zhvillimin e materialeve mësimore dhe mbështetjen e mësuesve dhe nxënësve gjatë periudhës së mësimit online, duke siguruar që arsimi të vazhdonte pa ndërprerje, pavarësisht kushteve të jashtme të pandemisë. Ky angazhim ka kontribuar në rritjen e cilësisë së mësimit dhe ka ndihmuar në adaptimin e shpejtë të sistemit arsimor në kushte të reja teknologjike.

Vitet e fundit, Znj. Orjana Osmani ka luajtur një rol thelbësor si pjesë e ekipit të hartimit dhe si anëtare e jurisë në Konkursin Kombëtar të Gjuhës Shqipe për klasat e 9-ta. Me përkushtimin dhe ekspertizën e saj, ajo ka kontribuar në krijimin e pyetjeve dhe në vlerësimin e pjesëmarrësve, duke siguruar një standard të lartë cilësie dhe profesionalizmi në këtë iniciativë arsimore.

Me një eksperiencë tashmë mbi 25-vjeçare në profesion, znj. Osmani ka kontribuar në një numër të madh projektesh kombëtare dhe ndërkombëtare, të cilat kanë shërbyer si ura lidhëse mes komunitetit dhe nxënësve. Ajo ka ushtruar rolin e koordinatores dhe trajneres, duke marrë një sërë çmimesh prestigjioze për kontributin e saj.

Në aktivitetin e saj botues numërohen libra dhe artikuj shkencorë, si dhe kumtesa të prezantuara në konferenca kombëtare dhe ndërkombëtare mbi arsimin dhe lidershipin.

Prej vitit 2013, Znj. Osmani mban titullin Msc.

Me përkushtimin dhe pasionin e saj të pandërprerë për arsimin, znj. Osmani vazhdon të jetë një ndër figurat më të rëndësishme në zhvillimin e sistemit arsimor shqiptar.